✔ Niet goed? Geld terug garantie!   ✔ 365 dagen recht op retour   ✔ Telefonisch bereikbaar   ✔ Voor 14.00 uur besteld, morgen in huis  ✔ Verzendkosten vanaf NL € 3.65 BE 4.95 
0
Winkelwagen
€ 0,00

Levertijden & verzendkosten, Garantie & Klachten, Retouren en Betaalmethodes

Levertijden & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag verzonden.

99.9% van onze artikelen zijn op voorraad. Mochten wij niet op tijd kunnen leveren, dan zullen wij jouw daar zo spoedig mogelijk over informeren. 
 

De verzendkosten bedragen:


Nederland tot 2 KG € 3.65 (brievenbus) daar boven € 6.95
België tot 2 KG € 4.95 (brievenbus) daar boven € 9.95
 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van  DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garanties & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Garantie kort samen gevat

Op alle producten heeft u minimaal 1 jaar garantie. 

Klachten
 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals verwacht. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ritom.com .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren & bedenktijd
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 365 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
 

Je hebt na het bestellen nogmaals 365 dagen bedenktijd om uw product retour te sturen. Je  krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ritom.com . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
 

Product ruilen?
 

Wilt je jouw  product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je  kunt hiervoor contact opnemen met info@ritom.com . Wel draagt je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Praktisch, bestel het gewenste product in onze shop en je stuurt het niet gewenste product retour naar ons.

Adres gegevens:

Ritomshop

Kauwenhoven 70

6741PW Lunteren
 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethode aan:








Belgische bedrijven kunnen er voor kiezen btw. vrij geleverd te worden. Het btw nummer moet hiervoor wel ingevuld worden.
 

Ritomshop

Over Ritom

De kracht van Ritom Mortier schuilt in haar deskundigheid, haar enthousiasme en haar inventiviteit. Ritom Mortier helpt met uitgekiende producten, zo nodig speciaal ontwikkeld en geproduceerd.

Onze Service

  • ✔ U bestelt rechtstreeks bij de importeur
  • ✔ Levering in Nederland en België
  • ✔ Mengen kantenverf op kleur
  • ✔ Maatwerk
  • ✔ Producten zijn vervaardigd uit kwaliteit staal
  • ✔ Veilig online betalen
  • ✔ Klantvriendelijk

Contact

Kauwenhoven 70
6741 PW Lunteren-Nederland

Waarmee kunnen wij je helpen?

+31 (0) 318-261160
info@ritom.com
Ga naar contactformulier
90 klanten geven www.ritomshop.nl een gemiddelde beoordeling van een 8.9
Alle bedragen zijn inclusief BTW

Powered by CCV Shop software webshop