Veelgestelde vragen over Ritomshop.nl

Hier vind je de veel gestelde vragen (FAQ) en de antwoorden.

Hier vind je de veel gestelde vragen (FAQ) en de antwoorden.

Algemeen
  • leveren jullie ook in het buitenland? Ja wij leveren in heel Europa.
  • Levertijden? Nederland België voor 14.00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd. Buiten Nederland en België loopt de levertijd op tot 7 werkdagen.
  • Goederen ruilen? Ja dit is mogelijk, kijk voor meer info Retourneren
  • Verzendkosten? Nederland brievenbus pakket tot 2 KG €3.65 daar boven €6.95  België brievenbuspakket tot 2 KG € 4.95 daar boven € 9.95 Duitsland € 9.97 Frankrijk € 37.- andere landen op aanvraag.
  • Betaal mogelijkheden? Diverse maar de voorkeur is online, kijk hier voor de betaalmethodes 
  • Garantie Ritomshop? Standaard geven wij 1 jaar garantie. Voor meer info. info@ritom.com
  • Kunnen klanten buiten Nederland B.T.W. vrij geleverd worden? Ja wij kunnen bedrijven buiten Nederland B.T.W. verlegt leveren. Hiervoor moet je wel het b.t.w nummer invullen tijdens het bestellen.

Producten
  • Worden er ook tegenringen / onderringen meegeleverd bij de nestelringen en zeilringen?  Nee de tegenringen worden niet standaard mee geleverd, deze zijn los te bestellen. 
  • De geleverde klinknagels of holnieten bestaan uit 1 deel. Dat klopt, deze moet je de onderzijde klinken of omrollen/splijten.
  • Worden dubbele holnieten als set geleverd (2 delen)? Je dubbele holniten worden altijd als set geleverd.
Ritomshop

Ritomshop

Specialist in leer fournituren en gereedschap